22.9.12

Voorbereidingen voor de markt

 



 

 
Vandaag ben ik druk geweest met de voorbereidingen voor de oogstmarkt morgen in Gieterveen. Van mijn logo heb ik stempels laten maken en die heb ik gebruikt voor de wikkels en labels voor mijn producten. Alles ligt nu klaar. Manlief heeft een appeltaartje gebakken zodat we (Wol ´n draad en ik delen een kraam) wat te smullen hebben morgen. Vanavond duik ik vroeg onder de wol want morgen zal ik vroeg uit de veren moeten om de kraam op te bouwen. Natuurlijk volgt er een (foto-)verslag van onze kraam op dit blog. Maar, als je in de buurt en de gelegenheid bent, kom dan zelf langs. Je bent van harte welkom tussen 11.00 en 16.00 uur bij de molen in Gieterveen! Graag tot ziens! 

1 opmerking:

  1. Helaas veel te ver weg maar ik wens jullie heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen