28.3.11

Fantasiespinsel

De laatste tijd ben ik veel bezig geweest met vilten en breien maar heb ik nauwelijks gesponnen. Tot gisteren dan. Ik had vorige week bij de wolstudio grote bollen Merino lontwol ingekocht. Die heb ik op de kaardemolen gemengd met naturel Texelaar/Swifter wol. Dat ging zo.

kleurrijke bollen merino lontwol

op de kaardemolen met de witte wol

leverde dit resultaat op

Ik heb twee van die dekentjes gemaakt die ik vervolgens vlot heb gesponnen en getwijnd op de Louet. En daar kwam dit spinseltje uit voort. Een verrassend resultaat. Inmiddels heb ik nog twee dekentjes gekaard zodat ik nog een wolletje kan spinnen en er iets moois van kan breien.


fantasiespinsel





2 opmerkingen:

  1. Anoniem29.3.11

    Dit lijkt wel tovenarij! Ik ga je volgen, want hier wil ik wel meer van zien. Ik zie je wel weer op school :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer mooie wol.Wel leuk jouw website volgen.Zo leer je nog eens wat.

    BeantwoordenVerwijderen