19.8.11

Jacobus

Ik had al een tijdje een oogje op ´m en van de week liep ik ´m in Zwolle tegen het lijf. Ik bezocht er Astrid´s breiwinkel. En daar zat hij in de etalage. Smelt. Nu is het niet zo handig met twee koters een wolwinkel te bezoeken. Al voordat ze de drempel over zijn roepen ze dat we lang genoeg binnen zijn geweest. Jacobus bood uitkomst. Patroon en wol waren er los te koop. Terwijl de jongens een kleur kozen voor onze Jacobus kon ik mij vergapen aan de prachtige wolletjes die er lagen uitgestald. Helaas was er snel een keuze gemaakt.





Jacobus staat inmiddels op pennen en is al een heel eind gegroeid. De jongens volgen mijn vorderingen met veel interesse. Nu al is besloten dat er een tweede Jacobus moet komen; ze willen er ieder één. Al breiend verheug ik mij op een volgend bezoek aan Zwolle!

Kijk voor meer Jacobussen op zij maakt het.

1 opmerking:

  1. Anoniem19.8.11

    Geweldig.
    Denk toch dat het hem in de naam zit !
    Iets van...., ach laat maar.
    Is wel goed.
    Zo, ik ben weer bij.
    Hebben jullie straks allemaal een eigen Jaco... !!!!
    Prachtig.
    Groet
    Jan

    BeantwoordenVerwijderen