16.1.11

Daar ben ik weer



Het was een tijdje stil hier. Ik had niet zoveel om jullie te laten zien. Dat betekent niet dat ik op creatief gebied heb stilgezeten. Integendeel. Er is de afgelopen week van alles gebeurd. Mijn tweede streng garen van het pommers land schaap is bijvoorbeeld klaar. Oké, daarvan had ik natuurlijk even een fotootje kunnen plaatsen. Verder was er een spinles. Daar heb ik gesponnen met Clun Forest wol. Dit is het resultaat: zo'n 150 gram fijn gesponnen garen. We gaan het de volgende keer verven met uienschillen. Maar ik weet niet of ik zolang mijn geduld kan bewaren. De volgende les is pas 10 februari. Ik ben zelf al gestart met het inzamelen van uienschillen. De groenteboer was zo hartelijk om me een kilo (!) mee te geven. Aluin, dat heb ik nodig als beitsmiddel, heb ik na lang zoeken kunnen bestellen bij de plaatselijke reformwinkel. Waarschijnlijk kan ik van de week al aan de slag....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten