9.2.11

Op de valreep



De winter is op z'n retour. Althans dat hoop ik. Zeker nu we gisteren en vandaag mochten genieten van prachtig weer dat doet denken aan voorjaar. Zover is 't nog niet maar de belofte hangt in de lucht. Heerlijk! En wat doe je wanneer de eerste tekenen van voorjaar zich aandienen? De een lapt de ramen, een ander werkt in de tuin. En ik... ik prik een sneeuwpop. Niet logisch misschien, maar wel leuk. Want terwijl ik eraan werkte zaten jongste en z'n vriendje bij mij aan tafel vrolijk een lied te zingen dat zij op school hebben geleerd: "Dag meneer de sneeuwman, ik zie je staan. Hier zijn een bezem, een stok en een hoed. Dag meneer de sneeuwman het staat je goed". Mijn sneeuwman moet het doen met een zelfgebreid mutsje. Een priegelklusje, leuk voor tussendoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten