4.10.13

Meer naaiwerk


Na de projecttasjes van eerder deze week besloot ik verder te gaan op de naaimachine. Er lag nog dat stapeltje leuke schapenstofjes uit de Verenigde Staten. Van één van die stofjes maakte ik deze nieuwe serie spintoltasjes. Uiteraard kan er ook een brei- of haakwerkje in. Die ene grote moet nog bandjes. Helaas was de voorraad groen op. Het is dus even wachten op nieuwe aanvoer, maar ik kon niet wachten om deze tasjes hier alvast te tonen...


Hier ook het eerste bolletje dat onlangs van mijn Turkse tolletje is 'gerold'. Nou ja, de armpjes zaten zo vast dat ze pas na enig wrikken uit het bolletje getrokken konden worden... Ik ben nu bezig de andere helft van de lont te spinnen. En morgen..... Morgen ga ik mezelf op de landelijke spindag trakteren op een nieuwe lont! Waarschijnlijk weer één van haar want zij kan zo mooooooi verven!
Fijn weekend allemaal!


1 opmerking:

  1. Lol, wordt gezellig met allemaal die bekenden. Wellicht tot morgen! Grtjs, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen