29.11.12

Zie ginds komt...



Eindelijk is Sinterklaas ook aangekomen in huize Quadraad. Voor de basis heb ik het patroon van moeder aarde van Inspiree gebruikt. De mantel en mijter heb ik geknipt uit het naaldvilt dat nog over was van de paddestoel. Oei, ik zie dat Sint nog iets heel belangrijks mist.... zijn staf! Maar eens kijken of we daar nog wat voor kunnen vinden. Of Sint gezelschap krijgt van een (aantal) zwarte piet(en) blijft nog even de vraag. Op de achtergrond overigens een prent uit het boek 'O, kom er eens kijken' van Catharina Fredriks & Ietje Rijnsburger. Momenteel hier bijna dagelijkse voorleeskost. Heerlijk boek!

5 opmerkingen:

  1. Helemaal per gelukkig ongeluk je blog ontdekt via "afbeeldingen" van google. Mooi, warm, fijn!
    Heerlijke wolligheid.
    En Sinterklaas is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem29.11.12

    Schattig!!! Leuk om een van mijn favoriete Sintboeken ook hier terug te zien ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Sinterklaas. Maarja, zonder Pietjes is hij eigenlijk niet compleet toch? Grapje hoor.
    Mooie sfeervolle tekening in dat boek!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Titia, ik ben op aanraden van Paula eindelijk eens op je blog komen piepen en ben verwonderd over jouw creativiteit. Ik heb dan ook meteen me als volger opgegeven en een vermelding gemaakt op mijn blog voor de jouwe! Dit is mijn blog: http://all-round-hobbyrita.blogspot.be/
    Kom gerust eens kijken zou ik zeggen.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind vandaag zomaar jouw weblog, op zoek naar iets anders ... Wat maak je een mooie dingen! Ik ben meteen volger geworden en zag dat je mij ook volgt! Wat leuk! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen